► مهندسان عمران دانشگاه ازاد پرند►
اللهم عجل لولیک الفرج...
| | | | |
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع تبادل لینک و معرفی سایت و آدرس yasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:فال باحال, ] [ 1:41 ] [ حسین ]

بازی
بازی پرتاب لنگه کفش به بوش - دانلود کنید ساخت PDF چاپ ارسال به دوست
رای کاربران: / 23
نویسنده مدیریت سایت   
1387/10/05

بازی  پرتاب لنگه کفش به بوش

با انجام این بازی نفرت خود را از بوش و سیاست‏های اشتباه وی نشان دهید و در انتها امتیاز خودتان را ثبت کنید .

بازی را که به صورت فلش و زیپ شده می باشد ، از همینجا دانلود و سپس در رایانه ی خود از حالت  فشرده خارج نموده و آن وقت با نشانه گیری به سمت سر بوش که هربار از جایی درآمده و جاخالی میدهد ،  لنگه کفش پرتاب کنید و البته دقت کنید تا در طی مدت 30 ثانیه زمانی که برایتان محاسبه می شود ، درست به هدف بزنید و امتیاز بیشتری بگیرید .

دانلود کنید 

 

ارسال یادداشت (28یادداشت)

: مرتبه
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:, ] [ 1:40 ] [ حسین ]

شیطان‌پرستی ؛ دامی برای جوانان ساخت PDF چاپ  

ض
نویسنده مدیریت سایت   
1387/09/23

 

با این كه مدتی است گروه‌های تحقیقاتی در حوزه و دانشگاه نسبت به ورود و فعالیت جنبش‌های فكری مخرب مانند شیطان‌پرستی به ایران هشدار داده‌اند، اما هنوز برای مقابله با این گروه‌های فكری، نظام اطلاع‌رسانی منسجمی وجود ندارد و آثار و نمادهای آنان براحتی در حال افزایش است و تاسف‌انگیزتر این كه بسیاری از جوانان ناآگاهانه و ناخواسته به تبعیت از مرام فكری شیطان‌پرستان می‌پردازند.
ستاره صبح یا پنتاگرام، صلیب وارونه ، صلیب شكسته یا چرخ خورشید، سربز، عدد ۶۶۶ ، خفاش، ماسك حیوانات درنده، برهنه‌پوشی و ... از جمله نمادهایی هستند كه ...

 این روزها با رنگ‌ها و شكل‌های جذابی به عنوان نگین انگشتر، گردنبند، دستبند، پیراهن، شلوار، كفش، ساعت و ... مشتریان جوان را به سوی خود جذب می‌كنند.
شاید حتی تولیدكننده ایرانی این وسایل و پوشاك هم نداند كه معنی و مفهوم این نمادها چیست و به دلیل تاكید بیش از حد بر زیبایی ظاهر محصولات و البته تقلید از نمادهای غربی، استفاده از آنها در بازار تزئینات و پوشاك ایران در حال افزایش است و متاسفانه هنوز اطلاع‌رسانی دقیقی نسبت به این نمادها در جامعه وجود ندارد.
● شیطان‌پرستی یعنی پرستش شیطان!
شیطان‌پرستی یاsqtanism تنها به معنی ساده پرستش و عبادت شیطان نیست، بلكه خود فلسفه‌ای فكری محسوب می‌شود كه تاریخ خاص خود را دارد. به اعتقاد كارشناسان، شیطان‌‌پرستی نخستین بار در انگلستان به وجود آمد و این هم به دلیل وفور جادوگران در این كشور بوده است. امروز شیطان‌پرستان معتقدند كه شیطان در طبیعت هر انسانی وجود دارد كه باید با لذت‌های جسمی و جنسی آن را به كمال رساند.
اسماعیل شفیعی سروستانی، محقق می‌گوید: بشر امروز ۴۰۰ سال است كه به شیطان‌پرستی روی آورده و علت آن هم خستگی از ازدحام تكنولوژی، غیبت آموزه‌های دینی، تجربه پایان‌تاریخ غرب و به صدا درآمدن زنگ دین و معنویت است.
آنتون لاوی آمریكایی یكی از افرادی است كه در سال ۱۹۶۶ این شاخه فكری را شكلی فلسفی داد و با تاسیس كلیسای شیطان، او را فرمانروای كل زمین خواند، البته پیروان زیادی هم جذب كرد؛ اما چرا این گروه فكری توانست فعالیت خود را گسترش دهد، پرسشی است كه كارشناسان دینی پاسخ‌های متفاوتی داده‌اند.
حمیدرضا مظاهری‌سیف، رئیس مركز مطالعات و پژوهش‌های اسلامی دانشگاه شریف در این باره می‌گوید: شیطان‌گرایی در وجود تمام انسان‌ها ریشه دارد، ممكن است ما از شنیدن موضوع ارتكاب یك گناه احساس نفرت كنیم، اما گاهی رغبتی در قلبمان ایجاد می‌شود، این نشانه فعالیت شیطان درون است، یكی دیگر از علل گرایش، استفاده از نمادهای آنهاست. این نمادها براحتی جایگاه خود را در فرهنگ عمومی پیدا می‌كنند و به صورت جذابی در جامعه گسترش می‌یابند. علت دیگر، معرفی شیطان به عنوان مظهر قدرت و نسبت دادن كامیابی‌ها و موفقیت‌ها به اوست و البته علت مهم دیگر میل به انتقاد و اعتراض در جوانان است.
● شیطان‌پرستی در ایران
شاید جدی‌ترین موضعگیری مسئولان كشور را بتوان به صحبت‌های جانشین قبلی فرمانده نیروی انتظامی نسبت داد كه چند ماه پیش، از ورود ۵۰ فرقه شیطان‌پرستی به ایران خبر داد كه تاكنون به ترجمه، چاپ و توزیع بیش از ۲۰۰ عنوان كتاب اقدام كرده‌اند.
سرتیپ حسین ذوالفقاری، اصول مشترك این گروه‌های فكری را انحراف از ادیان حنیف، وعده‌های كاذب و سوءاستفاده جنسی دانست و گفت: این گروه‌ها دارای كتاب‌هایی به زبان لاتین هستند و با تجمع در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها با مردم درباره مسائل جاری و فكری به بحث و گفتگو می‌پردازند. وی از رسانه‌ها و خانواده‌ها می‌خواهد تا نسبت به شبهات فكری این گروه‌ها حساس باشند.
● شیوه فعالیت شیطان‌پرستان در ایران
بتازگی علاوه بر دبیركل اتحادیه تشكل‌های سیاسی دانشگاه آزاد كه از ترویج فرقه‌های فكری الحادی در دانشگاه‌ها خبر داده بود، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها نیز یكی از نگرانی‌های موجود در مراكز آموزش عالی را اجرای برنامه‌های شیطان‌پرستی دانست، در حالی كه نسبت به این گروه‌های فكری شناخت كافی وجود ندارد.
در سال‌های اخیر گروه‌های شیطان‌پرستی با راه‌اندازی سایت‌های اینترنتی و وبلاگ‌های متعدد به ترویج اندیشه‌ها و سمبل‌های فكری خود برآمده‌اند. یكی از شرایط عضویت، مصرف مواد تخدیری از جمله كوكائین، حشیش و قرص ‌های اكس است. مروری بر اصول فكری این گروه‌ها نشان می‌دهد كه این اصول، دقیقا انسانیت انسان را هدف قرار داده است.
حمیدرضا مظاهری سیف دراین‌باره توضیح می‌دهد: در این اعتقادات حرف‌های درست و نادرست بهم آمیخته شده و‌ایدئولوژی شیطانی به سبب این‌كه حرف‌های درستی هم دارد، امكان تداوم و تحقق در آینده را خواهد داشت و در كنار آن نگرش‌های باطل، خشونت، هوس و اعمال غیرانسانی را عملی می‌كند.
به گفته وی شیطان‌پرستان معمولا بر دست و دلبازی به جای خساست، انتقام و خونخواهی، مسوولیت در برابر مسوول، لذت فیزیكی و روانی و... تاكید می‌كنند.
همان‌طور كه مشاهده می‌شود، گاه شیطان‌پرستان اصول فكری صحیحی را چنان بیان می‌كنند كه باعث جذب مخاطبان می‌شود، در حالی كه هدف چیز دیگری است.
سرتیپ احمد محمدی‌فر، جانشین پلیس آگاهی كشور هم رشد شیطان‌پرستی را در ایران بیشتر در میان افرادی می‌داند كه ارزش‌های اخلاقی و دینی ضعیفی دارند.
در مجموع شیطان پرستان در تمام نقاط دنیا به لذات جنسی، خشونت، آزار و شكنجه دیگری به فجیع‌ترین حالت و... می‌پردازند و انجام این اعمال منجر به ارتقا و كمال معنوی آنان خواهد شد.
● اما مسوول مقابله كیست؟
مظاهری‌سیف، پژوهشگر علوم دینی معتقد است كه روشن‌ترین راه، دادن بینش است، وقتی یك دانشجو بداند قرار است از نیروی او چه سوءاستفاده‌هایی شود و مروجان شیطان‌پرستی می‌خواهند تا مردم را مثل گوسفند به خدمت بگیرند و با برنامه‌ریزی قصد دارند توان فكری و بدنی او را بازیچه قرار دهند، به هیچ عنوان تحمل نخواهد كرد.
وی در پاسخ به این پرسش كه چرا اطلاع‌رسانی در این خصوص در كشور ما ناچیز است، می‌گوید: چه كسی اطلاع‌رسانی كند؛ در حالی كه كسانی كه این مسوولیت را به عهده دارند، چیزی از آن نمی‌دانند. آسیب‌ بزرگ «خودكارشناس‌پنداری» مسوولان فرهنگی باعث شده است كه نه كارشناسان بخوبی رشد كنند و نه مسوولان، عملكرد موثری ارائه دهند.
به گفته این پژوهشگر دینی، چند ماه پیش در شورای فرهنگ عمومی، بحث شیطان‌پرستی به دلیل نبود شناخت نسبت به آن و در نظر گرفتنش در حد یك انحراف اجتماعی، از شمار معنویت‌های نوظهور خارج شد؛ در حالی كه اگر برنامه‌های ابرفرهنگ استكباری موفق شود، در آینده نه‌چندان دور، شیطان‌پرستی مذهب بسیاری از مردم خواهد شد.
به هر حال در جامعه ما هنوز شناخت‌ درستی نسبت به شاخه‌های فكری نوظهور و الحادی مانند شیطان‌پرستی وجود ندارد؛ در حالی كه این گروه‌ها به كشور ما وارد شده و به عضوگیری هم پرداخته‌اند
مظاهری سیف معتقد است؛ ابتدا باید یك نقش ستادی تعریف شود تا برنامه‌های هماهنگی را برای تمام سازمان ‌های فرهنگی ارائه كند. این نقش می‌تواند به عهده سازمان ملی جوانان یا شورای فرهنگ عمومی وزارت ارشاد باشد سپس رسانه‌ها بویژه رسانه ملی باید با كارهای كارشناسی وارد شوند كه البته در این مورد صرف بودجه‌های پژوهشی و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها اهمیت دارد.
مساله دیگر، سازمان‌های انتظامی و امنیتی است كه باید كارشناسان را از اطلاعات موجود آگاه كنند. به بیان دیگر این شكاف بین دستگاه‌های دولتی و كارشناسان باید پر شود بنابراین شیطان‌پرستان چه بخواهیم چه نخواهیم با مسموم‌ترین شعارها و ادبیات فكری وارد كشورمان شده‌اند. هرچند آمار این گروه‌ها در ایران نسبت به دیگر كشورها بسیار پایین است، اما به گفته حجت‌الله ایوبی، معاون اجتماعی وزیر كشور، در حوز‌ه‌های فكری انجام كارهای ایجابی ضروری‌تر از برخوردهای سلبی است.   
     
منبع : روزنامه جام‌جم 
 

: مرتبه
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:مواظب شیطان باشید, ] [ 1:35 ] [ حسین ]

 

نشانه کتاب

در گذشته کتاب ها کمیاب وبسیار باارزش بودند، ازاین رو جهت سهولت در علامت گذاری یک برگ بدون آسیب به کتاب از این ابزار استفاده می شد. این علامت ها در قرون وسطی رایج شده و آرام آرام در...

ادامه...

بامداد خمار آقای نویسنده

محمد محمدعلی در قصه‌ی تهمینه، داستانی از داستان‌های کهن ایرانی را در فضای معاصر بازتولید کرده است. او پیش از این نیز دست به چنین تجربه‌ای زده است. برای نمونه، در «باورهای خیس یک...

ادامه...

چشم‌های کودکی

شناخته‌شده‌ترین مجموعه‌ای که از آثار کستنر می‌توان نام برد، سفرهای گالیور اوست که توسط نشر افق روانه بازار شد و کمتر کسی را می‌توان سراغ داشت که گالیور و ماجراهایش را به یاد نداشته...

ادامه...

کلاهی برای شاعر

معرفی مجموعه شعرهای «چه کسی مرا عاشق کرد؟»، «كلاه كافكا»، «پلاک آبی»، «بر یادگار قمری همخون» و «جنگ نوین ظهیر الدوله».

ادامه...

فردوسی‌پور سرقت کرده است؟!

خیلی تصادفی فهمیدم که «فوتبال علیه دشمن» به پارسی ترجمه شده. یک روز صبح داشتم توی گوگل اسم خودم را سرچ می کردم، که یه توصیف نصفه و نیمه از کتاب را توی سایت نمایشگاه بین...

ادامه...

عهد قاجار

حالا در عهد قاجار، خانم مارتین قدم در راهی سخت گذاشته است؛ اگرچه ونسا مارتین ابزار کار را در دست دارد، ولی این واقعیت وجود دارد که عهد قاجار برای او واقعیت تجربه‌شده و از آن مهم‌تر...

ادامه...

از کودکی نویسنده بودم

لین وودیس» نویسنده رمان «همسر خدای مصر» گفت: بعد از اینکه معلمم در دوران کودکی گفت که نویسنده خواهم شد. این موضوع همواره با من بود. در کتابخانه که می‌رفتم و در زمان‌هایی که کتاب...

ادامه...

: مرتبه
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:, ] [ 1:35 ] [ حسین ]

نویسنده سایت مهدیه تهران   
1387/06/29

 

ولادت

 


ولادت حضرت مهدي صاحب الزمان ( ع ) در شب جمعه ، نيمه شعبان سال 255يا 256
هجري بوده است .
پس از اينکه دو قرن و اندي از هجرت پيامبر ( ص ) گذشت ، و امامت به امام دهم
حضرت هادي ( ع ) و امام يازدهم حضرت عسکري ( ع ) رسيد ، کم کم در بين فرمانروايان
و دستگاه حکومت جبار ، نگراني هايي پديد آمد . علت آن اخبار و احاديثي بود که در
آنها نقل شده بود : از امام حسن عسکري ( ع ) فرزندي تولد خواهد يافت که تخت و
کاخ جباران و ستمگران را واژگون خواهد کرد و عدل و داد را جانشين ظلم و ستم ستمگران
خواهد نمود ......

  در احاديثي که بخصوص از پيغمبر ( ص ) رسيده بود ، اين مطلب زياد
گفته شده و به گوش زمامداران رسيده بود .
در اين زمان يعني هنگام تولد حضرت مهدي ( ع ) ، معتصم عباسي ، هشتمين خليفه عباسي ،
که حکومتش از سال 218هجري آغاز شد ، سامرا ، شهر نوساخته را مرکز حکومت عباسي
قرار داد .
اين انديشه - که ظهور مصلحي پايه هاي حکومت ستمکاران را متزلزل مي نمايد و بايد از
تولد نوزادان جلوگيري کرد ، و حتي مادران بيگناه را کشت ، و يا قابله هايي را
پنهاني به خانه ها فرستاد تا از زنان باردار خبر دهند - در تاريخ نظايري دارد . در
زمان حضرت ابراهيم ( ع ) نمرود چنين کرد . در زمان حضرت موسي ( ع ) فرعون نيز به
همين روش عمل نمود . ولي خدا نخواست . همواره ستمگران مي خواهند مشعل حق را خاموش
کنند ، غافل از آنکه ، خداوند نور خود را تمام و کامل مي کند ، اگر چه کافران و
ستمگران نخواهند .
در مورد نوزاد مبارک قدم حضرت امام حسن عسکري ( ع ) نيز داستان تاريخ به گونه اي
شگفت انگيز و معجزه آسا تکرار شد .
امام دهم بيست سال - در شهر سامرا - تحت نظر و مراقبت بود ، و سپس امام
يازدهم ( ع ) نيز در آنجا زير نظر و نگهباني حکومت به سر مي برد .
" به هنگامي که ولادت ، اين اختر تابناک ، حضرت مهدي ( ع ) ، نزديک گشت ، و
خطر او در نظر جباران قوت گرفت ، در صدد بر آمدند تا از پديد آمدن اين نوزاد
جلوگيري کنند ، و اگر پديد آمد و بدين جهان پاي نهاد ، او را از ميان بردارند .
بدين علت بود که چگونگي احوال مهدي ، دوران حمل و سپس تولد او ، همه و همه ، از
مردم نهان داشته مي شد ، جز چند تن معدود از نزديکان ، يا شاگردان و اصحاب خاص
امام حسن عسکري ( ع ) کسي او را نمي ديد . آنان نيز مهدي را گاه بگاه مي ديدند ، نه
هميشه و به صورت عادي "

: مرتبه
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:جان دل امام زمان, ] [ 1:34 ] [ حسین ]

نویسنده مدیریت سایت   
1387/07/01
حاج سعید حدادیان
نوحه 1 Play Download
نوحه 2 Play Download

 

 

حاج محمد طاهری
نوحه 1 Play Download
نوحه 2 Play Download
نوحه 3 Play Download

 

 

حاج محمود کریمی
نوحه 1 Play Download
نوحه 2 Play Download
نوحه 3 Play Download
نوحه 4 Play Download
نوحه 5 Play Download
نوحه 6 Play Download
نوحه 7 Play Download
نوحه 8 Play Download
نوحه 9 Play Download

 

 

حاج احمد واعظی
نوحه 1 Play Download
نوحه 2 Play Download
نوحه 3 Play Download

 

 

حاج مجید بنی فاطمه
نوحه 1 Play Download
نوحه 2 Play Download
نوحه 3 Play Download

 

 

حاج مقدم
نوحه 1 Play Download
نوحه 2 Play Download
نوحه 3 Play Download
نوحه 4 Play Download
نوحه 5 Play Download

 

 

حاج عبدالرضا هلالی
نوحه 1 Play Download
نوحه 2 Play Download
نوحه 3 Play Download
نوحه 4 Play Download
نوحه 5 Play Download
نوحه 6 Play Download
نوحه 7 Play Download
 

: مرتبه
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:, ] [ 1:30 ] [ حسین ]
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:ترک-عرب-عجم-فینگیلیش, ] [ 1:18 ] [ حسین ]



ایبوک کتاب
کتاب الکترونیکی, ایبوک, کتاب, دانلود کتاب, دانلود کتاب رایگان, دانلود کتاب الکترونیکی, دانلود ebook, دانلود e-book, دانلود کتاب pdf, دانلود pdf, دانلود رایگان کتاب
 
عنوان مطلب بازدید ها
Windows XP Registry Guide eBook - کتاب آموزش رجیستری ویندوز ایکس پی 1378
Drupal 7 Social Networking eBook - ایبوک آموزش دروپال 7 شبکه های اجتماعی 505
The Legal Protection of Databases eBook - دانلود کتاب حفاظت قانونی از پایگاه داده ها 938
Build Your Own ASP.NET 4 Web Site Using C# & VB - آموزش ASP.NET ساخت سایت 1827
What Is HTML5 eBook - کتاب HTML5 چیست؟ 989
Microsoft Access 2010 Step by Step eBook - دانلود کتاب آموزش اکسس 2010 2294
MacBook For Dummies eBook - دانلود کتاب آموزشی مک بوک 931
Cpanel User Guide and Tutorial eBook - کتاب خود آموز و راهنمای آموزش سی پنل 942
C# Programming Problem Analysis Program Design eBook - کتاب آموزش سی شارپ 1682
Designing a Wireless Network eBook - کتاب طراحی شبکه وایرلس 2627
Android Programming Tutorials v3.2 for Android 3.0 eBook - کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید 3 1598
Ajax The Definitive Guide eBook - کتاب راهنمای قطعی ایجکس 879
Windows Server 2008 The Definitive Guide eBook - کتاب آموزش ویندوز سرور 2008 راهنما 2167
Introducing Microsoft ASP.NET 2.0 eBook - کتاب آشنایی با ای اس پی دات نت 2.0 896
Google Search and Tools in a Snap eBook - کتاب آموزش ابزار ها و جستجوی گوگل در یک لحظه 2161
C++ Programming Ebook - کتاب برنامه نویسی C++ از آنالیز مشکل تا طراحی برنامه 2736
Drupal 6 Content Administration eBook - کتاب آموزش دروپال 6 مدیریت محتوا 1044
PowerPoint 2010 For Dummies eBook - کتاب آموزش پاورپوینت 2010 4524
HTML5 Solutions eBook - کتاب راه حل های HTML5 تکنیک های ضروری برای توسعه دهندگان 1349
Java Programming eBook - کتاب برنامه نویسی جاوا از تحلیل مسئله تا طراحی برنامه 1836
Microsoft Word 2010 Complete eBook - کتاب آموزش ورد 2010 4727
Sams Teach Yourself CSS in 10 Minutes eBook - کتاب آموزش CSS در 10 دقیقه 2236
Applied jQuery: Develop and Design e-Book - کتاب آموزش جی کوئری 1303
The Ultimate IQ Test Book - کتاب تست منحصر به فرد تست آی کیو 5747
Get to the Top on Google eBook - کتاب چگونگی رسیدن به رده های بالای سرچ گوگل 2606
Practical Packet Analysis eBook - کتاب استفاده Wireshark برای حل مشکل شبکه 2226
Developing SharePoint Using Windows Azure eBook - کتاب توسعه برنامه مایکروسافت شیرپوینت ویندوز آزور 1210
Fundamentals of Three-dimensional Digital Image Processing - اصول پردازش تصویر دیجیتال 3 بعدی 2054
Web Service Mining eBook - کتاب اکتشاف در وب سرویس 1148
Oxford English for Careers Medicine 2 Student's Book - کتاب انگلیسی برای مشاغل پزشکی آکسفورد 2541
Bruce Lee’s Fighting Method Tutorial eBooks - کتاب الکترونیکی آموزش متد مبارزه بروس لی 4133
Microsoft Windows Home Server 2011 e-book unleashed - دانلود کتاب ویندوز سرور 2011 4365
کتاب جراحی آندوسکوپی سینوس و رویکردهای میکروسکوپی 2619
How to Cheat in Photoshop CS5 - ایبوک آموزش مونتاژ عکس در فتوشاپ 28091
Photography for the web e-book - کتاب عکاسی برای وب 4692
The Internet For Dummies, 12 Ed - ایبوک آموزش اینترنت به بیان ساده 10283
Adobe InDesign CS4 Styles - ایبوک آموزش نرم افزار ایندیزاین 11216
Practical Database Programming With Visual C#.NET - ایبوک برنامه نویسی بانک اطلاعاتی با سی شارپ 11182
Beginning MS Excel 2010 - کتاب آموزشی اکسل 2010 35989
Learning Autodesk 3ds Max Design 2010 - ایبوک آموزش نرم افزار تری دی مکس 2010 29605
Microsoft SQL Server 2008 Analysis Services - ایبوک تحلیل خدمات اس کیو ال سرور 2008 9028
Beginning Joomla Web Site Development - ایبوک آموزشی جوملا توسعه وب سایت 12731
Microsoft Word 2010 Step by Step - کتاب آموزش ورد 2010 33851
Beginning Game Art in 3ds Max 8 - کتاب شروع صنعت بازی سازی در 3ds مکس 8 6772
Pro CSS and HTML Design Patterns - الگو های طراحی اچ تی ام ال و سی اس اس 13246
Adobe Dreamweaver CS5 E-book - کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار دریم ویور 13391
The Google Traffic Pump System - کتاب الکترونیکی جذب بازدیدکننده و ترافیک سایت از گوگل 5524
Origami from around the world E-book - کتاب آموزش تصویری اریگامی هنر تا کردن کاغذ 21365
کتاب الکترونیکی کاشت موی طبیعی نوشته دکتر علی وفائی 5261
Master the Rubik Cube Easily - کتاب الکترونیکی آموزش حل مکعب روبیک 37779
 

: مرتبه
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:www,freedownload,com, ] [ 1:16 ] [ حسین ]

آهنگ زنگ گوشی همراه موبایل
زنگ موبایل, دانلود زنگ موبایل, دانلود آهنگ موبایل, دانلود زنگ خور, زنگ mp3, زنگ sms, زنگ اس ام اس, زنگ موبایل جدید, آهنگ موبایل بی کلام, رینگتون, دانلود رینگتون, mobile ringtones, FDL New Mobile Ringtones Pack
 
عنوان مطلب بازدید ها
دانلود 12 زنگ موبایل جدید از آلبوم موسیقی خاص 58900
FDL New Mobile Ringtones Pack 11 - سری یازدهم زنگ موبایل جدید (ویژه) 61381
FDL New Mobile Ringtones Pack 10 - سری دهم زنگ موبایل جدید 67354
100 زنگ اس ام اس جذاب و شنیدنی 56612
زنگ موبایل سازهای شرقی 29994
FDL New Mobile Ringtones Pack 9 - سری نهم زنگ موبایل جدید 73936
FDL New Mobile Ringtones Pack 8 - سری هشتم زنگ موبایل جدید 31609
RCP Standard Mobile Ringtones 1.0 - صدای موبایل استاندارد معمول 32378
FDL New Mobile Ringtones Pack 7 - سری هفتم زنگ موبایل جدید 35980
FDL New Mobile Ringtones Pack 6 - سری ششم زنگ موبایل جدید 17927
Kitaro Grammy Nominated Ringtones - زنگ موبایل بی کلام از کیتارو 34246
FDL New Mobile Ringtones Pack 5 - سری پنجم زنگ موبایل جدید 22044
Animals Mobile Ringtones - زنگ موبایل آواز حیوانات 33544
MP3 Scary Mobile Ringtones - آهنگ زنگ موبایل ترسناک 42026
FDL New Mobile Ringtones Pack 4 - سری چهارم زنگ موبایل جدید 24409
Digital Sound Effects Ringtones - رینگتون موبایل افکت صوتی دیجیتال 20190
Top Dance 2009 Ringtones - گلچین زنگ موبایل به سبک موسیقی دنس 24300
FDL New Mobile Ringtones Pack 3 - سری جدید زنگ موبایل 24481
MP3 Nature Ringtones - آهنگ طبیعت برای زنگ موبایل و اس ام اس 27295
Instrumental Mp3 Ringtones Part2 - آهنگ موبایل بی کلام 2 29429
MP3 Romantic Ringtones Music - آهنگ زنگ موبایل رمانتیک 62106
Instrumental Mp3 Ringtones - آهنگ موبایل بی کلام 30312
Club Ringtones Pack - زنگ موبایل به سبک کلاب 13609
Attractive SMS Ringtone - جذاب ترین زنگ اس ام اس 51268
Piano Mobile Ringtones Part2 - زنگ موبایل پیانو 2 24930
Sound Effects Ringtones Water Weather - زنگ موبایل افکت صوتی آّب و هوا 23675
Piano Mobile Ringtones - زنگ موبایل پیانو 36304
Acoustic Guitar Ringtones Collection - مجموعه زنگ موبایل گیتار 43498
FDL New Mobile Ringtones Pack 2 - سری جدید زنگ موبایل 22333
FDL New Mobile Ringtones Pack - سری جدید زنگ موبایل 29261
New Mobile Ringtones Pack - بسته 22 تایی از سری جدید زنگ تلفن همراه 42152
Mp3 Ringtones Collection Music - آهنگ برای زنگ موبایل 52534
Popular Mobile Ringtones 2 - محبوبترین زنگ های موبایل 2 81924
Popular Mobile Ringtones - محبوب ترین زنگ های موبایل 83239
2008 Mobile Ringtones Selection - گزیده زنگ های موبایل 2008 60965
MP3 Brand and Funny Ringtones - زنگ های خنده دار موبایل 67518
101 Most Annoying Ringtones - صداهای آزار دهنده معروف برای موبایل 64802
 

: مرتبه
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:منبع www,feedownload,com, ] [ 1:13 ] [ حسین ]





 

دانلود نوحه شهادت حضرت امام علی (ع) - مرکز دانلود نوحه ایران







)










: مرتبه
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:, ] [ 1:7 ] [ حسین ]

 

دانلود رایگان DVD های گزینه 2



ادامه مطلب را بخوانید…

منبع

http://www.hosseinfarnya.blogfa.com/cat-5.aspx

: مرتبه
[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:24 ] [ حسین ]

دانلود سوالات کنکور های سراسری خارج کشور 89
(تجربی)

 

 



ادامه مطلب را بخوانید…


امروز : چهارشنبه 25 آبان 1390
دانلود سوالات کنکور های سراسری خارج کشور 89
(رياضي و فني)

 



ادامه مطلب را بخوانید…


امروز : چهارشنبه 25 آبان 1390
دانلود سوالات کنکور های سراسری خارج کشور 88
(تجربی)

 



ادامه مطلب را بخوانید…


امروز : چهارشنبه 25 آبان 1390
دانلود سوالات کنکور های سراسری خارج کشور  88
(رياضي و فني)

 



ادامه مطلب را بخوانید…

 

http://www.hosseinfarnya.blogfa.com/cat-1.aspx

: مرتبه
[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:21 ] [ حسین ]

دانلود مجله آزمون های گاج شماره 80
  • مربوط به موضوع » دانلود مجله های آزمون موسسات مختلف

 

دانلود مجله آزمون های گاج شماره  80  

 

 

 


 



دانلود مجله آزمون های کانون فرهنگی آموزش (قلمچی) شماره 61 و 62
  • مربوط به موضوع » دانلود مجله های آزمون موسسات مختلف

 

 

دانلود مجله آزمون های کانون فرهنگی آموزش (قلمچی) شماره  61 و  62

 

 

 


 



ميزان تاثير سوابق تحصيلي در کنکور 91
  • مربوط به موضوع » اخبار

 

ميزان تاثير سوابق تحصيلي در کنکور ۹۱

 

 


 



برنامه ي امتحانات نهايي پايه ي سوم متوسطه و پيش دانشگاهي مربوط به دي ماه و جبراني اول (اسفند ماه )
  • مربوط به موضوع » اخبار

 

برنامه ي امتحانات نهايي پايه سوم متوسطه و پيش دانشگاهي مربوط به دي ماه و جبراني اول (اسفند ماه ) سال تحصیلی ۹۰ - ۹۱

 

 


 



کارنامه رتبه های 1 تا 200 کشور رشته ریاضی آزمون سراسری 90
  • مربوط به موضوع » کارنامه نفرات برتر کنکور

 

کارنامه رتبه های 1 تا 200 کشور رشته ریاضی آزمون سراسری 90

شامل درصدها و رتبه های کشوری و سهمیه

 

 


 



کارنامه رتبه های 1 تا 200 کشور رشته تجربی آزمون سراسری 90
  • مربوط به موضوع » کارنامه نفرات برتر کنکور

 

کارنامه رتبه های 1 تا 200 کشور رشته تجربی آزمون سراسری 90

شامل درصدها و رتبه های کشوری و سهمیه

 

 


 



  دریافت سوالات و پاسخ تشریحی آزمون کانون فرهنگی آموزش(قلمچی) سال ۹۰ - ۹۱ 

 

                     

 

 دوستان عزیز برخلاف سوالات آزمون جامع قلمچی که به صورت رایگان برای دانلود در وبسایت قرار گرفته , سوالات آزمون های هر دو هفته یکبار قلمچی از طریق وبسایت ما به قیمت آزمونی ۱۰۰۰ تومان به همراه پاسخ تشریحی به فروش می رسد . این سوالات در هیچ کجای ایران نه برای فروش و نه برای دانلود پیدا نمی شود

 

» سوالات و پاسخ تشریحی یک روز بعد از برگزاری آزمون آماده ارسال به ایمیل شما می باشد

» شما می توانید مبلغ آنرا از طریق رمز ۱۶ رقمی کارت شارژ ایرانسل برای ما بفرستید

» شکل ظاهری این سوالات درست مانند آزمون های جامعی است که توسط وبسایت ما به صورت رایگان منتشر شده است 

 

فعلا آزمونهای زیر آماده ارسال می باشد : 

 

» 21 مرداد  90  

 

» 4 شهریور  90

 

» 18 شهریور  90

 

» 25 شهریور 90

 

» 8 مهر 90  

 

» 22 مهر 90

» 6 آبان 90

منبع ;   konkur.ir

: مرتبه
[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:کنکوری بخوانند, ] [ 14:38 ] [ حسین ]

دانلود سوالات و آزمون کنکوری سراسری دانشگاهها ، سوالات و پاسخهای تشریحی کنکور سالهای 79 تا 89 رشته ریاضی در کتابخانه الکترونیکی یاس

 

نام کتاب موضوع حجم
کنکور 1379 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.77 MB
کنکور 1380 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.50 MB
کنکور 1381 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.76 MB
کنکور 1382 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 1.73 MB
کنکور 1383 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.05 MB
کنکور 1384 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.50 MB
کنکور 1385 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.32 MB
کنکور 1386 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.41 MB
کنکور 1387 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.55 MB
کنکور 1388 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 3.03 MB
کنکور 1389 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 3.29 MB

دانلود در ادامه مطلب

 

نام کتاب موضوع حجم دریافت فایل
کنکور 1379 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.77 MB دانلود
کنکور 1380 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.50 MB دانلود
کنکور 1381 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.76 MB دانلود
کنکور 1382 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 1.73 MB دانلود
کنکور 1383 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.05 MB دانلود
کنکور 1384 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.50 MB دانلود
کنکور 1385 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.32 MB دانلود
کنکور 1386 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.41 MB دانلود
کنکور 1387 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 2.55 MB دانلود
کنکور 1388 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 3.03 MB دانلود
کنکور 1389 رشته ریاضی با پاسخ تشريحي ریاضی 3.29 MB دانلود

 



ا
رسال شده در مورخه : دوشنبه، 3 مرداد ماه، 1390 توسط Admin  چاپ مطلب

منبع یاس بوک

: مرتبه
[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:کنکور ریاضی, ] [ 14:36 ] [ حسین ]

موبایل - بازی جاوا


بازی جاوا
بازی جاوا, دانلود بازی جاوا, بازی جاوا جدید, دانلود بازی جاوا جدید, بازی جاوا موبایل, بازی جاوا سونی اریکسون, بازی جاوا نوکیا, بازی جار, بازی جر, بازی jar, بازی jad, بازی سامسونگ, بازی موتورولا, بازی java
 
عنوان مطلب بازدید ها
Parachute Panic Java Mobile Game - بازی جاوا موبایل وحشت چتر نجات 23493
Assassin’s Creed: Brotherhood - بازی جاوا اعتقاد به قتل 3 23442
Real Football 2011 java Mobile Game – بازی جاوا فوتبال واقعی 2011 42551
Predators Java Mobile Game - بازی جاوا شکارچیان 16506
Android Games Pack - مجموعه بازی های موبایل مخصوص سیستم عامل آندروید 12554
Shrek Forever After Java Game - بازی جاوا شرک 4 28646
Split Second Velocity Java Game - بازی جاوا سرعت و هیجان در شهر 26376
Moorhuhn Deluxe Java Game - بازی جاوا شکار مرغ ها 25701
Tekken 6 Mobile Game - بازی نبرد تن به تن جاوا 24073
Crazy Penguin Catapult 2 - بازی جاوا سرگرم کننده و مهیج پرتاب پنگوئن 15342
24 Jack Bauer Java Game - بازی جاوا جک باور 24 23134
Fresh Java Games For Mobile Phone - بازی جدید جاوا برای موبایل 19237
R.U.S.H EX Mobile Java Game - هیجان و سرعت در جنگ ماشین ها 16794
Avalanche Snowboarding Java Game - بازی جاوا مهیج اسکی بر روی برف 10478
Sherlock Holmes Mobile Game - بازی جاوا اکشن و زیبای شرلوک هولمز 17078
Avatar 2009 Java Game - بازی جاوا اکشن آواتار 2009 18377
Counter Strike Sniper Mission 3D - بازی جاوا کانتر استریک تک تیز انداز مخصوص موبایل 23002
Terminator Salvation Java Game - بازی جاوا فوق العاده زیبا ی نابودگر 4 18873
Crazy Taxi Java Game - بازی تاکسی دیوانه نسخه جاوا 22222
Aces of the Luftwaffe 2 - بازی جاوا جت های جنگنده 2 16716
Robin Hood 2 - بازی جاوا رابین هود 2 16965
Empire Fighter 3D - بازی جاوا امپراتور جنگنده 13281
Assassin's Creed 2 Java Mobile Game - بازی جاوا مهیج اعتقاد به قتل 2 19999
Call of Duty Modern Warfare 2 - ندای وظیفه جنگ های مدرن 2 16579
NBA Pro Basketball 2010 – بازی موبایل جاوا بسکتبال حرفه ای 2010 16046
Burnout 4.3 Java Game – بازی جاوا موبایل جنگ ماشین های سواری 21287
Sport Java Games - بازی های ورزشی با فرمت جاوا 15344
Capture The Flag Java Game - بازی جاوا فتح پنجمین پرچم 12589
G.I.Joe The Rise of Cobra - بازی مهیج و اکشن ظهور کبرا 16562
Hancock Java Game - بازی جاوا بسیار زیبای هانکوک 11722
COPS LA Police - بازی پلیسی لس آنجلس موبایل 19121
FDL Java Game Pack - مجموعه بازی های جاوا 22816
California Gold Rush Java Game - بازی موبایل جستجوی طلا در کالیفورنیا 14637
MiniGolf Theme Park 99 Hole java game - بازی جاوا گلف برای موبایل 13538
Inspector Gadget Java Game 240x320 - بازی جاوا ی کاراگاه گجت برای موبایل 25254
Gameloft: Splinter Cell - Double Agent - بازی جاوا ی معروف اسپلینتر سل 20570
Lemon Quest Monster Jam 240 x 320 java game - بازی جاوا ی زیبا و جذاب ماشین های پرشی 26018
Gameloft Chuck Norris: Bring on the pain - بازی جاوا ی پایان سختی 16833
GameLoft Death Race - بازی جاوا مسابقه مرگ بار 30847
Batman The Dark Knight - بازی موبایل بتمن قهرمان تاریکی 26291
Nokia & Sonyericsson Game - بازی نوکیا و سونی اریکسون 51271
بازي جاوا براي موبايل Call of duty 3 37305
 
منبع سایت دنلودها.کام

: مرتبه
[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:بازی, ] [ 13:13 ] [ حسین ]
درباره وبلاگ

امیدوارم این وبلاگ برای شما مهندسان جوان مفید بوده باشه... /زکات علم نشر ان است/ ایمیل بنده : yas.4433@yahoo.com www.yasy.lxb.ir
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 1914
بازدید کل : 27396
تعداد مطالب : 318
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

X

صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 ... 22 صفحه بعد